Thursday, February 06, 2014

Kendim Kendimle Arama Mesafe Koysam?!

Herkes kendine göre en harika insandır. Eğer en çok beğendiğimiz olmasak niye şu an olduğumuz gibi olalım değil mi? Demek öyle veya böyle, olup olabileceğimiz bu karakter!

Değişmeyeceğiz, evet! Peki madem, bize göre en kabul gören insan profili şu aynada gördüğümüz, o zaman acaba gerçekten aynı kendimizi, yani kendi özelliklerimizde birini bulsak hoşumuza gider miydi?

Bir yerde kendimle karşılaşmayı çok isterdim! Yani aslında, düşünsenize en tanımadığınız o aslında! Etrafınızdaki, diğer insanların, kızdıklarında nasıl olduklarını, hayal kırıklığına uğradıklarında nasıl gözüktüklerini, mutlu olduklarında nasıl gülümseyip, neşelendiklerinde güldüklerini biliyoruz. Peki ya kendimizin, hayır! Mesela ben burada yazı yazarken, kendi kendime, bir sürü surat ifadesi yapıyorum, gülüyorum, kaşlarımı oynatıyorum falan ama kendimi görmüyorum.

Neyse uzatmadan, bir yerlerde ses kaydınızı kesin dinlemişsinizdir, o kadar garip gelir ki, kimin bu acayip ses yahu, dersiniz, sonra da o sesin size ait olduğu anlaşılınca, büyük bir hayal kırıklığıyla, olamaz benim sesim böyle mi duyuluyor cidden dersiniz! Mesela benim iğrenç bir sesim var dinlediğimde ve öyle duyuluyormuş, ben halbuki gayet kişilikli güzel bir sesim var zannediyorum, aslında boru gibi zonk zonk bir şeymiş!


Korkum şu: acaba uzaktan birinin gözleriyle kendime baksam, sesimden iğrendiğim kadar kendimden iğrenir miyim? İşte soru bu, hadi bakalım! 

No comments: